La constitución patriarcal #YoVoy7N

Como siempre, en Asturianu y en castellan 🙂

AST:

Nel artículu 57 puntu 1 de la constitución española recuéyese: “La sucesión nel tronu va siguir l’orde regular de primogenitura y representación, siendo preferida siempres la llínea anterior a les posteriores; na mesma llínea, el grau más próximu al más remotu; nel mesmu grau, el varón a la muyer, y nel mesmu sexu, la persona de más edá a la de menos.”

Si, como veis nuesa amada, querida constitución, ye como nun podía ser d’otra forma, una constitución patriarcal. Llamame simplista si queréis, pero pa mi col artículu 57 na mano, toa persona que defenda esta constitución y nun abogue por una reforma radical de la mesma nun ye más qu’un defensor del sistema patriarcal, que como munchos vais saber, apostra a la muyer a un segundu planu.

Ye graciosu que los partíos clásicos, y dalgunu “nuevu” enllénense la boca d’igualdá, crean ministerios que busquen dichu oxetivu, ensin nin siquier poner en dulda esi artículo. Paezme murniu que queramos una sociedá igualitaria, onde cada persona mídase-y poles sos capacidaes y non pol so xéneru, pero aun así prima antes el varón que la muyer na cadena sucesoria de la nuesa maraviyosa, democrática, encantadora, espectacular, preciosa y guapa monarquía.

En definitiva, que na constitución esti presente’l patriarcáu nun ye más qu’un claru exemplu de que’l sistema actual, que munchos traten de defender, ten  de ser urxentemente sustituyíu, camudáu.

Depués van venir los sabios conservadores de la derecha profunda a dar llecciones, llecciones de porque la muyer nun tien d’albortar, de les obligaciones de la muyer. El machismu sigue presente, la violencia machista ta presente nel día a día de los ciudadanos, por ello, tenemos que salir a la cai, concenciar, lluchar y combatir, para que los nuesos fíos conozan el machismu polos llibros d’hestoria y non pola sección de sucesos de los periódicos.

CAST:

En el artículo 57 punto 1 de la constitución española se recoge: “La sucesión en el trono seguirá el orden regular de primogenitura y representación, siendo preferida siempre la línea anterior a las posteriores; en la misma línea, el grado más próximo al más remoto; en el mismo grado, el varón a la mujer, y en el mismo sexo, la persona de más edad a la de menos.”

Si, como veis nuestra amada, querida constitución, es como no podía ser de otra forma, una constitución patriarcal. Llamarme simplista si queréis, pero para mí con el artículo 57 en la mano, toda persona que defienda esta constitución y no abogue por una reforma radical de la misma no es más que un defensor del sistema patriarcal, que como muchos sabréis, relega a la mujer a un segundo plano.

Es gracioso que los partidos clásicos, y alguno “nuevo” se llenen la boca de igualdad, creen ministerios que buscan dicho objetivo, sin ni siquiera poner en duda ese artículo, me parece triste que queramos una sociedad igualitaria, donde cada persona se le mida por sus capacidades y no por su género, pero que aun así prime antes el varón que la mujer en la cadena sucesoria de nuestra maravillosa, democrática, encantadora, espectacular, preciosa y bonita democracia.

En definitiva, que en la constitución este presente el patriarcado no es más que un claro ejemplo de que el sistema actual, que muchos tratan de defender,  debe ser urgentemente sustituido, cambiado.

Luego vendrán los sabios conservadores de la derecha profunda a dar lecciones, lecciones de porque la mujer no debe abortar, de las obligaciones de la mujer. El machismo sigue presenta, la violencia machista está presente en el día a día de los ciudadanos, por ello, debemos salir a la calle, concienciar, luchar y combatir, para que nuestros hijos conozcan el machismo por los libros de historia y no por la sección de sucesos de los periódicos.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s