“La monarquía yá se voto”

Bilingüe Asturianu y Castellan 🙂

 

AST:

“La monarquía yá se votó”

“Haber nacido antes”

Esos son dos exemplos de las típicas frases que nos suelten a los que na época de la transición nun naciéramos o yéramos bien mozus pa votar. Ye graciosu qu’a midida que pasa’l tiempu y evoluciona la sociedá nun lo faigan los sistemes nin una constitución que tendría de ser revisada y camudada por una que se amolde a la situación actual del país.

Paez qu’haya mieu a dicir que equivocaronse los famosos “padres” de la constitución, paez que poner en dulda daqué ligado col sistema políticu español sía d’estremismos o de daquién carente d’ideoloxía correcta, o eso paez. Creo que nengún de los que pidimos una revisión y cambiu de la constitución buscamos un beneficiu personal, al contrariu, buscamos namás el beneficiu del pueblu español, buscamos el cambiu d’un sistema anticuáu, un sistema de reines, princeses… solo faltaría qu’hubieren faes y dragones y paeceríamos un cuentu pero un cuentu de terror. Recordamos que na constitución nómase la vivienda, el trabayu y polo visto los padres de la constitución, nesti casu los partíos, nun faen casu a la constitución.

Ye graciosu ver como se vuelven llocos cuando se-yos propón la revisión de la mesma pero dempués nuna nueche dambos partíos (PPSOE) xúnense y camuden un artículu ensin consultar al pueblu, solu porque la señora Merkel pidelo.

Saben que al reclamar el cambiu constitucional reclamamos l’alderique Monarquía o República y claro eso nun gusta. Solíennos dicir, “Ye que’l rei d’España salvo la democracia” en referencia a Juan Carlos, una gran mentira pero bonu, faigamos como qu’aceptamos esi razonamientu, entós agora que yá nun ta Juanca tendríamos de poder votar porque’l rei actual, que yo sepa, na transición nun pinto nada.

Vamos que menos poner escusas y más trabayar que se-yos enllena la boca con España, los bolsos tamién, pero nunca tienen en cuenta al PUEBLU d’ESPAÑA.

CAST:

“La monarquía ya se votó”

“Haber nacido antes”

Esos son dos ejemplos de las típicas frases que nos sueltan a los que en la época de la transición no habíamos nacido o éramos muy jóvenes para votar. Es gracioso que a medida que pasa el tiempo y evoluciona la sociedad no lo hagan los sistemas ni una constitución que debería ser revisada y cambiada por una que se amolde a la situación actual del país.

Parece que haya miedo a decir que se equivocaron los famosos “padres” de la constitución, parece que poner en duda algo ligado con el sistema político español sea de extremismos o de alguien carente de ideología correcta, o eso parece. Creo que ninguno de los que pedimos una revisión y cambio de la constitución buscamos un beneficio personal, al contrario, buscamos únicamente el beneficio del pueblo español, buscamos la modificación de un sistema anticuado, un sistema de reinas, princesas… solo faltaría que hubiesen hadas y dragones y pareceríamos un cuento pero un cuento de terror. Recordamos que en la constitución  se nombra la vivienda, el trabajo y por lo visto los padres de la constitución, en este caso los partidos, no hacen caso a la constitución.

Es gracioso ver como se vuelven locos cuando se les propone la revisión de la misma pero después en una noche ambos partidos (PPSOE) se unen y cambian un artículo sin consultar al pueblo solo porque la señora Merkel se lo pide.

Saben que al reclamar el cambio constitucional reclamamos el debate Monarquía o Republica y claro eso no gusta. Nos solían decir, “Es que el rey de España salvo la democracia” en referencia a Juan Carlos, una gran mentira pero bueno, hagamos como que aceptamos ese razonamiento, entonces ahora que ya no está Juanca deberíamos poder votar porque el rey actual que yo sepa en la transición no pinto nada.

Vamos que menos poner escusas y más trabajar que se les llena la boca con España, los bolsillos también, pero nunca tienen en cuenta al PUEBLO de ESPAÑA.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s