LA VOCERA DEL PP

AST:

Como podéis ver na foto, y por desgracia nun ye un montaxe, la vocera del PP de Noreña dexónos una perlla pa da-y cola constitución nes ñarices.

L’Articulo númberu 3.3 de la constitución española recueye lo siguiente: “la riqueza de les distintes modalidaes llingüístiques d’España ye un patrimoniu cultural que va ser oxetu d’especial respetu y protección.”

Al nun ser una llingua oficial, pel momento, nun podemos aplicar l’artículu 3.2, pero solu col artículu 3.3 déxase claro que les diverses llingües del territoriu español tienen que ser RESPETAES y PROTEXÍES.

Una vegada más un políticu del PP desconoz la mesma constitución del so país… Quiciabes la señora Marian Velasco los tolerantes somos nós por aguantar les vueses tontures.

Por desgracia tantu nel PSOE como nel PP asturianu, inclusive dalgunos d’IX, comparten esi puntu de vista, pero cada vegada les voces defensores del asturianu óyense más fuertes.

Dende equí esperamos que la Vocera de los Populares de Noreña pida perdón poles sos palabres que consideramos “desafortunaes” y mesmes d’una persona que nun conoz la so tierra nin la constitución del país.

CAST:

Como podéis ver en la foto, y por desgracia no es un montaje, la portavoz del PP de Noreña nos ha dejado un perla para darle con la constitución en las narices.

El Articulo número 3.3 de la constitución española recoge lo siguiente: “la riqueza de las distintas modalidades lingüísticas de España es un patrimonio cultural que será objeto de especial respeto y protección.”

Al no ser una lengua oficial, de momento, no podemos aplicar el artículo 3.2, pero solo con el artículo 3.3 se deja claro que las diversas lenguas del territorio español deben ser RESPETADAS y PROTEGIDAS.

Una vez más un político del PP desconoce la propia constitución de su país… Quizás señora Marian Velasco los tolerantes somos nosotros por aguantar vuestras tonterías.

Por desgracia tanto en el PSOE como en el PP asturiano incluso algunos de IU comparten ese punto de vista, pero cada vez las voces defensoras del asturiano se oyen más fuertes.

Desde aquí esperamos que la Portavoz de los Populares de Noreña pida perdón por sus palabras que consideramos “desafortunadas” y propias de una persona que no conoce su tierra ni la constitución del país.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: